Hondjes in Nederland

Geef jij ze een warm mandje?

Texas  Gereserveerd!!
Dit is Texas, een pup van 7/8 mnd oud. Texas kwam binnen als een angstige, passieve pup en is in een korte tijd al heel erg vooruit gegaan. Hij laat zijn leuke karakter pas zien als hij enigszins wat vertrouwen in je heeft. Dan wordt het op z'n tijd ook een boefje op een leuke manier. Wat Texas nodig heeft is een baas met veel geduld en tijd. Vanuit de stichting kunnen wij ondersteuning geven in de omgang met Texas. Texas is inmiddels zindelijk, kan met honden en katten, maar is niet geschikt voor een gezin met kinderen onder de 6 jaar. Dit omdat kleine kinderen vaak onvoorspelbaar zijn en dat kan stress bij Texas geven. Alles wat Texas nodig heeft is een veilige omgeving en vertrouwen en dan wordt het een trouwe vriend voor het leven.

Dante Gereserveerd!!!
Dante is een reutje van 6 jaar oud en is als pup voor het asiel achtergelaten en nu eindelijk na 6 jaar onlangs naar Nederland gekomen. Hij woont nu tijdelijk in bij een jong stel en doet het daar uitstekend. 's nachts wil Dante nog niet alleen zijn en begint dan te piepen maar het is natuurlijk ook een grote overgang van altijd rumoer in het asiel naar alleen in de stilte van de nacht maar overdag is hij de rust zelve! Tijdens het thuiswerken gaat hij dan ook lekker op zijn eigen plekje liggen en heb je geen kind aan hem. Hij houdt van wandelen en kijkt dan niet om naar andere dieren, maar is nog wel een klein beetje bang voor mensen (voornamelijk mannen, dan zet hij een paar stapjes achteruit). Gelukkig gaat dat al steeds beter! Andere honden vindt hij gezellig en hij gaat dan ook graag op onderzoek uit. Blaffen zul je Dante vrijwel nooit horen doen.Het is een heerlijke rustige hond, die je er goed bij kan hebben. Win je zijn vertrouwen, dan volgt hij je overal heen en komt hij lekker bij je liggen als je zit.

Hondjes in Spanje

Geef jij ze een veilig huisje?

Sissi

Teefje, 4 jaar, gesteriliseerd.

Sisi is een mooi teefje van 4 jaar oud en de mama van Harley en Hailey. Deze lieverd zit al enige tijd in het asiel bij Fina en het is genoeg geweest het is tijd dat dit meisje haar foreverhome en eigen familie krijgt. Sisi kan met andere honden en katten. Wie geeft deze zachtaardige lieverd een kans?
(filmpje van Sisi staat op onze fb pagina)

Dama
Teefje, 4 jaar, gesteriliseerd.
Dama is een lief en leuk teefje van 4 jaar. Dama zit al erg lang in het asiel in Spanje en het is tijd dat zij haar haar eigen familie krijgt. Dana kan met andere honden en katten.
(filmpje van Dama staat op onze facebook pagina)

Mufasa

Deze mooi jongen van 4 jaar heet Mufasa. Mufasa is een vrolijke jongen die al veelte lang in het asiel zit. Veel mensen die komen naar het asiel vallen als een blok voor mooie Mufasa....maar dan...dan horen zij dat Mufasa leishmania heeft en lopen verder. Mufasa kijkt ze na en vraagt zich af wat hy verkeerd gedaan heeft...niets lieve Mufasa helemaal niets. Het is de leishmania wat mensen tegenhoudt. Mufasa krijgt medicatie en de leishmania is momenteel goed onder controle. Wij begeleiden u met De leishmania Voor vragen over Leishmania mag u ons altijd een mail sturen wij

Fotoboek